میگم شیرمو دوشیدم ی کم این رنگیه کرمی زرده انگار این بده؟

تصویر
۱۲ پاسخ

خوشحالم باش که شیرت چربه بچت وزن میگیره

اغوزه حتما بده بخوره که چاق کننده هستش گلم براش مفیده

نه این بهترین شیر که دو سال داری

نه این بهترین شیر روزای اوله حتمابده بخوره نخوردبزار یخچال بعدابده

نریزی دور دختر خوب این شیر مثل واکسن عمل میکنه

این عالیه بده بخوره

بهترین شیر مادر اینه و تا ۲۵ سال تو وجود بچه میمونه

این اغوزه

نه اتفاقا بهترین شیره بده نی نی بخوره،اغوز هستش

ن گلم از همه اول همینه بهش آغوز میگن

آغوزه هستش خیلی خوبه

نه حتما اینو باید نوزاد بخوره.شیر آغوزه

سوال های مرتبط