سونو دادم راجب دهانه رحم چیزی نگفت باز بود میگفت بهم ؟

۷ پاسخ

آره عزیزم‌نگران نباش

اگه واژینال باشه میگن

تو سونو کن نمیگه دهانه رحم باز باید معاینه لگنی بشی بهت میگن

من رفتم فقط گفت خوبه نگف سر رحمم بازه یا نه35 هفته 1 روز بودم

سونو براساس شکل رحم میگه بازه یا نه بعد باید بری معاینه تا بفهمی چنده فلان تو سونو معلوم نمیشه

با ماینه میگن تو سونو معمولا هفته بالا رو نمیگن

منم رفتم سونو بهم نگفت🫠

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری