۷ پاسخ

دختر من هیچ جوره نمی‌خورد تف میکرد با لیوان بهش دادم خورد

منم همینطور

دختر من بابطری نی دار میخوره خیلی بامزه اس 😅😅

من با قطره چکان آب میدم

اونوقت دخترمن هلاک آبه😐ولش کنم بجا شیر آب میخوره

پسر منم اصلاااا نمیخوره
دیگه با قاشق میدم بهش
اوایل مقاومت میکرد الان ولی با قاشق میخوره

تو شیشه شیر بریز، نخورد با قطره چکون

سوال های مرتبط