خانما وزن بچه هاتون تو انومالی چقد چقدر بود

۱۳ پاسخ

۱۸ هفته و ۶ روز ۲۶۰ گرم

250 فک کنم
وزن انومالی مهم نیس خیلی

۱۹ هعته و دو روز ۲۶۵گرم

۲۴۳ گرم بود

۱۹.۶روز رفتم۲۷۷

برامن ۱۸ هفته و۴روز ۲۲۲ گرم بود دکترگفت کمه

۲۱۰

اگه دنبال لباس نوزادی هستی هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

ننوشته بودوزنشو
چون وزنش توسونورشدمهمه

۱۸ هفته کامل ۱۹۲ بود فک‌کنم

شما چقد بود؟

من 17 هفته و 2 روز 174 بود نمیدونم کمه یا ن

وزن اون موقع معمولا مهم نیست
برا من ۲۳۶ بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیستم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی