وزن بچه هاتون تو سونو آنومالی چقد بود؟؟⚖️⚖️⚖️⚖️⚖️

۳۶ پاسخ

دخمل

۲۶۰ تو ۱۸ و ۴روز

۱۷ هفته و ۵ روز ۲۳۳گرم

جنسیت بچتون چیه

۲۰۹ بود

۱۸ هفته ویک روز ۲۲۶

۱۸۰ تو ۱۷ هفته و یکروز

۲۳۵ بود

برای من ۲۵۰ بود

گرم۲۰۱

220بود در20هفته

فک کنم ۲۱۸

من ۲۳۰ گرم بود

250بود برا من

۲۶۵ ❤❤❤

222 گرم 18 هفته تمام

۲۳۰ بود برای من

232 ‌.

212 گرم

من ۱۹ هفته رفتم ۳۳۰ بود

برای من ۲۴۰ گرم بود

۲۳۱ گفت نسبت به سنش خوبه الحمدالله

۲۱۵فک کنم

۲۱۳

۲۱۹ گرم🤏

238گرم18هفته

۲۳۲گرم

۲۷۱

270 گرم

220گرم

220 گرم ۱۸ هفته

گرم220

۱۸۱ البته ۱۷ هفته بود و سه روز

۲۰۶ گرم

۲۴۰ تا

من ۲۴۰ گرم بود و گفت خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آروین♥️🥹 مامان آروین♥️🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری