۱۱ پاسخ

۱۸ هفته و ۶ روز ۲۲۰ گرم کم بود اما دکتر سونو گفت خوبه😐😐

از من 230بود گفت خوبه ،خودم از 40,رسیدم ب 47 خوشحال شدم 😍😍

من303

217 دیروز رفتم

من ۱۷هفته‌۵روز‌۲۱۰گرم بود دکترم بهم پودر‌لیدی میل داد

۲۲۶ گرم بود فسقلگ

من ۲۰۰ بود . بچه من که ریز تره🥲

۲۳۰ ..

من ۱۸ هفته دقیق ۲۱۵

من ۲۹۶

منم آنومالی ۲۳۳ بود الان اومدم سونو ۲۶ هفته تمام یک کیلو و سی و شش گرم شد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیستم بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آروین♥️🥹 مامان آروین♥️🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد