شماهم استرس زایمان زودرس دارید؟

۱۲ پاسخ

گهگاهی اره

اره شب و روزمو دارم با ترس و نگرانی میگذرونم کی میشم۳۷یکمی ریلکس کنم🥲🫂

شدید مخصوصا که سابقه زودرس دارم

اووف تا دلت بخواد

از ۳۰هفته داشتم

بشدددددت.
حالا زودرس ک نه. استرس اینو دارم قبل موعود سزارینم درد طبعی بگیرتم🫠

اینقدر الکی ترسیدم و استرس کشیدم اخرشم به وقتم زاییدم چیزی دست تو نیست جوشش نزن بسپار خدا

نه ، به هرچی فکر کنی سرت میاد
به چیزای خوب فکر کن تا برات پیش بیاد

من از اول داشتم اخرم ۳۶هفته زایمان کردم بش فکر نکن

عزیزم من اصلا بهش فک نمیکنم.میگم ۳۸ به بعد انشاله زایمان میکنم

داشتم خیلی ، ولی خداروشکر فکنم رد شدم دیگه ازون داستان

خیییلی🤕

سوال های مرتبط

مامان هانا🫶🏻👧🏼

🍓🌙 مامان هانا🫶🏻👧🏼 🍓🌙 ۹ ماهگی
مامان صبرا🎀🐰 مامان صبرا🎀🐰 ۷ ماهگی