خانمامیل به ترشیجات معمولا جنسیت چیه از تجربه هاتون بگین

۹ پاسخ

من هم ترشی میخورم هم روزی دوتا خرما ولی میل به ترشی بیشتره

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

من‌عاشق ترشیجاتم‌از اول بارداری و نی نی‌دخمله😍

من عاشق ترشیجاتم نی نی دختره

من ترشیجات زیاد میخورم انتی احتمال پسرداد

من ترشیجات دوس داشتم پسر بود ولی الان زیاد دوس ندارم دیگه

ترشی جات و میگن پسر

من خودم عاشق چیای ترش بودم دختر شد دخترخالمم همینطور اونم خیلی چیای ترش میخورد پسر شد پس ربطی نداره

من ترشیجات دوست داشتم پسر

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته چهلم بارداری
مامان نگاه💓 مامان نگاه💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🧢 مامان پسر قشنگم 🧢 هفته بیستم بارداری
مامان کمند💙💞💙 مامان کمند💙💞💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلبرک و تو دلی مامان دلبرک و تو دلی هفته چهاردهم بارداری