یک هفته از ماه ۸ گذشت گویا ماه هشتم هم قراره سریع بگذره
🤲🏻🥰

۱۱ پاسخ

۸ سریع میگذره

۸سریع میگذره ولی نه نمیگذره

اره واسه منم زود میگذره

برا من دو هفته گذشته ولی خوبه راضی ام خوب داره می‌ره 😁

توروخدا دعا کنید مال منم زود بگذره من بیشتراز ۱ماهه روزمینم روزا خیلی دیر میگذره سرکلاژم زایمان زودرسم خیلی سخت میگذره خیلی میترسم ب هفته های امن نرسم

وای برامن خیلی دیر گذشت وداره میگذره ماه هشت

برای منم یه هفته گذشته

دور میگذره

خدا کنه سریع بگذره 😀

ماه ۹ ک اصلا نمیفهمی چطور میگذره من اصلا نفهمیدم ۳ روز دیگه هم زایمانمه

ان شاءالله عزیزم به سلامتی

سوال های مرتبط