۵ پاسخ

پسر من از اول سینه نگرفت من جریان شیرم خیلی خوب بود ولی وقتی میدوشی نصف شیر میمونه تو سینه نمیاد شیردوش پرتابل خریدم هرروز میدوشم نهایتأ میشه روزی ۲۰۰ سی سی خیلی کمه ولی همونم برای ایمنی و تامین آنتی بادی بدنش مؤثره همچنان دارم ادامه میدم شیر خشک نشه منتظرم یکم بزرگ شه شاید سینه گرفت
هر روز گالاکتومید میخورم +قرص شیرافزا گیاهی

پودر گالاکتومید شیرافزاس،خیلی خوبه

قطره شیرافزا

قطره شیر افزا

قرص لاکتاول شیر و زیاد میکنه

سوال های مرتبط