۴ پاسخ

ن رنگ نمیگیره انچنانی

نه تو پریودی نرو بعدش برو

درخواست دادم قبول کن رنگش قشنگه یکشنبه بایدبرم ترمیم عالیه برو بعد پریودی

اگه اشتباه نکنم نه
فکر کنم اثر نکنه قبلا چیزایی شنیدم در این باره
و می‌تونه منجر به کبودی و درد بشه

سوال های مرتبط

مامان آنیل و آگرین مامان آنیل و آگرین ۳ سالگی
مامان آنیل و آگرین مامان آنیل و آگرین ۳ سالگی
مامان آبنبات🍬🍭 مامان آبنبات🍬🍭 ۳ سالگی