من دیروز زدم...خیللللی لبام فرم قشنگی گرفته😍
من زدم خیلی خوبه راضیم
ماندگاریش هم بستکی ب پوست لب داره اما گفت ۳ تا ۵ سال میمونه
من یکسالو نیمه زدم هنوز خوب مونده
دوسال
اره منم دثسال هست زدم راضی راضی ام هیچ تغییر رنگی نداده بااینکه ترمیم هم نرفتم
آره من زدم شنبه باید برم ترمیم یه ماهه عالیه بهترین کاری که کردم
اره منم یه سالی میشه زدم خیلی خوب شده البته با اینکه ترمیم نرفتم عالی مونده
اره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.