فرزند پروری #پوشک #شیر خشک #رفلاکس

تصویر
۶ پاسخ

عزیزم حق داری شرایط خییییییلی سخته
اما برای همه مون همینه
چاره ای جز صبور بودن و دعا کردن نداریم
مگه پدر و مادرامون ۸ سال تو جن/گ زندگی نکردن
ماهم مجبوریم فعلا تحمل کنیم و زندگی کنیم
اما نا امید و افسرده نباش
خدا جای حق نشسته
انشالله که یک بار برای همیشه دست امری/ کا و اسرائیل کوتاه بشه از کشورمون

دقیقا همه مون همینیم
فقط خدا کنه به زودی تموم‌بشه و خوش تموم بشه

دیشب رفتم خرید عید لباس بگیرم هیچی نگرفتم هییییچی
تیشرتا مردونه جنس مزخرف زیر یک ملیون نیست شلوار دو س ملیون ب بالا لباسا بچگونه ک قیامتیع

همه خسته شدیم عزیزم ولی بعد از هر سختی آسانی است باید صبر داشته باشیم امیدوارم همه چی به زودتر درست شه

بیخیال هرچه باداباد

دقیقا😭😭

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی
مامان پسر خوشگله مامان پسر خوشگله ۳ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۴ سالگی