عزیزم حق داری شرایط خییییییلی سخته
اما برای همه مون همینه
چاره ای جز صبور بودن و دعا کردن نداریم
مگه پدر و مادرامون ۸ سال تو جن/گ زندگی نکردن
ماهم مجبوریم فعلا تحمل کنیم و زندگی کنیم
اما نا امید و افسرده نباش
خدا جای حق نشسته
انشالله که یک بار برای همیشه دست امری/ کا و اسرائیل کوتاه بشه از کشورمون
دقیقا همه مون همینیم
فقط خدا کنه به زودی تمومبشه و خوش تموم بشه
دیشب رفتم خرید عید لباس بگیرم هیچی نگرفتم هییییچی
تیشرتا مردونه جنس مزخرف زیر یک ملیون نیست شلوار دو س ملیون ب بالا لباسا بچگونه ک قیامتیع
همه خسته شدیم عزیزم ولی بعد از هر سختی آسانی است باید صبر داشته باشیم امیدوارم همه چی به زودتر درست شه
بیخیال هرچه باداباد
دقیقا😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.