#پوشک#فرزند پروری#شیرخشک#مولتی ویتامین

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزم تو رفتارت طبیعی هست، اونی که تو این جنگ فکر خریده عجیبه!!
ولی وقتی کار واجب داری برو بیرون و انجامش بده
شوهرتم به فکرته

من چهار روز اول مثل شما بودم و کاملا درکتون میکنم جدا از استرس بیرون رفتن خواب و‌خوراکم به هم ریخته بود عصبی شده بودم. یه روز صبح با خودم گفتم خب آخرش که چی، معلوم‌نیست تا کی جنگ باشه، بر فرض یکسال کشید من یکسال خونه‌نشین بشم؟؟؟ بلند شدم خونه‌رو تمیز کردم لباس پوشیدم رفتم پیاده روی واااای نگم چقدر حالم بهتر شد
الانم‌شما یه دوش بگیر و‌توکل بخدا برو یه دوری بزن آدما که رو‌ ببینی بهتر میشی
یادت باشه تقدیر آدم هرچی باشه همون میشه و‌ما نمیتونیم مانع بعضی چیزا بشیم پس در لحظه باش و لذت ببر

منم همین طوری باورتون نمیشه شبا خواب ندارم..واسه خودم هیچی فقط پسرم سریع یه مغازه خرید کردم تمام
..اینقدر که تو اخبار پسرم میکه مامان پویا نزار شبکه ایران بزار آمریکا چیکار کرد

اصلا نمیتونم خودمو جمع جور کنم..فکر کشورم..مردمم..‌اصلا داغونم

با این وجووووود پس من خیلی جوون ترسم 😐

والا من هر روز میرم بازار🤣🤣 با پسرم میگردیم

ما اصفهانیم، هر روز و هرشب هم بیرون... بدون ترس

خدا شاهده من توجه کردم اونایی که تو مناطق غیر جنگین بیشتر تو خونه موندن. اینجاها رو که هی میزنن مردم کلا تو هال و هوای عید رفتن 😂

والا من تازه از بازار اومدم 🤣😂

پاشو لباستو بپوش امروز برو بازار دور بزن وقتی شهرت امنه چرا تو خونه بشینی

ما تو تهران داریم میریم و میایم و زندگیمونو میکنیم‌...
دیگه جای آروم چه ترسی داری آخه؟

بالاخره زندگی ادامه داره عزیزم
منم میترسم وقتی ازخونه بیرون میرم،اما ی روزایی مجبورم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی
مامان پسر خوشگله مامان پسر خوشگله ۳ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۴ سالگی