فرزند پروری # پوشک # شیر خشک # اسهال

تصویر
۸ پاسخ

نه نمیرم تا دعوت کنن

من خونه خواهرشوهرام بدون دعوت نمیرم ولی مثلا اگر برن کربلایی جایی واسه دیدنشون زنگ میزنم بعد یه سر میرم اونجا. یا بعضی وقتا واسه دیدن میریم ولی خب شام و اینا نمیمونم.

نه نمیرم اگه دعوت نشم وقتی احترام نمیزاره بگه بهت چرا بری

مامانتو باید دعوت کنن ولی خودت رو باید ببینی اطلاع بهت دادن یا نه

ما هم فامیل هستیم هم همسایه اما از مراسم هاشون همه خبر داریم، مثلا مهمونی بخوان بگیرن باهامون مشورت میکنن که میخوایم این کارو کنیم واسه همین دیگه از همه مجالس اینا خبر داریم و میریم، بنظرم اگر به شما چیزی نمیگن که شما از چیزی خبر ندارید خب نرین ولی اگر حرفش میشه که اینکارو میخوایم کنیم که دیگه شما خودمونی هستید نیاز به دعوت جدا نیست

نه دیگ مثلا روضه میخواد بگیره باید ه فلان روز روزه دارم بیاین .

من هیچ نسبت فامیلی ندارم با خانواده شوهرم حدود ۵ ۶ کوچه فاصله داریم
دعوت نمیکنن خودم میرم
ناهار شامی چیزی باشه بدون دعوت نمیرم

اگر به نحوی منو در جریان بذارن و باهام صمیمی باشن چرا که نه... میرم کمک هم میکنم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۳ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۴ سالگی