پوشک،شیرخشک،بچه،فرزند،تب لرز،اسهال

تصویر
۳ پاسخ

ن بابا هر دو سر لج افتادن مردم هم براشون مهم نیس....

خدا کنه زودتر تموم بشه قلبم واسه مردم کشورم پرپره

منم دلم روشنه 🙃

سوال های مرتبط

مامان پسر خوشگله مامان پسر خوشگله ۳ سالگی