نمیدونم حرفم شاید درست نباشه ولی بعضی ها هم پدر دارن هم مادر هم خواهر هم برادر وتنها ترینن ولی بعضی ها هیچ کدومو ندارن ولی اصلا تنها نیستن
وای من این فکرو برا دخترم دارم ، تصمیم هم داریم همین یه دونه باشه ولی وقتی فکر می کنم خیلی دلم میگیره براش
چون خودم دو تا خواهر دارم و نشده یه روز بی خبر باشیم از هم ، همش با هم تلفنی در تماسیم یا همش خونه همدیگه ایم ، برا دخترم دلممیسوزه
والا من سه تا خواهر دارم بودنشون با نبودنشون برام هیچ فرقی نداره
خدا نگهشون داره و سایهشون مستدام باشه
اما من بعد از پدرم واقعا تنها شدم، بابام که بود همه چی بود، بابام که رفت به معنای واقعی ستون خونه و حامیام از دست دادم
منم خواهر ندارم و فقط یه داداش دارم
شاید خواهر داشتن کمکم میکرد راحت تر با غمم کنار بیام
خدا حفظشون کنه
خدا برات نگهشون داره سایشون همیشه بالاسرت باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.