من این مبلغ دستم میاد میخام بزارم روش ی النگو اینه ای بگیرم
ولی خیلی چیزام لازم دارم مثلا سال جدید میخام دندونای ک مونده رو درس کنم پارسال چقدر درس کردم همچنان ادامه داره
دیگ پوستم و پارسال یکم رسیدم الان خیلی بهتره حالم باهاش خوبه امسالم ببشتر برسم در کل برا ما هرچد پول بیاد کمه نقشه هامون زیاد پولمون کم
هیچکدوم ترجیحا نقد نگه میداشتم تو این روضاع مملکت
بعدش نگا میکردم به اینکه کدوم حالمو بهتر میکنه
منم همین مبلغ دارم ، خب بستگی به شرایط خود آدم داره
من مقداری شو خرج می کنم مقداری هم پس انداز کردم
من باشم اولویت اولم پول نقد، اولیت دومم طلا هست
اوضاع جنگی هست هر لحظه ممکنه درآمد هرکسی صفر بشه یا مجبور بشه از شهرش مهاجرت کنه
طلا بگیر
الانچه لذتی میتونی ببری؟!
بعد که ان شاءالله اوضاع خوب شد میفروشی با قیمت بالا حالش رو بیشتر میبری
ببین با کدوم حالت خوبه با طلا یا نه
ول کن که فردا هستیم یانه
اگ چیزی کم ندارید برا خرید کردن بدین طلا
اگ هم نیاز دارید خو خرج خودتون کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.