۱۲ پاسخ

قیمت مناسب پیدا کنی میتونی بخری.من باشم میتونم برسونم .چون زیاد اهل گرون خریدن نیستم.تو این شرایطم زورم میاد پول لباس بدم.
ان شاالله که بخوشی استفاده کنی❤️

ده تومن خیلی کمه

خب ببین من خودم اینجوری ام که ۱۰ تومن داشته باشم اندازه همون میخرم ۵۰ تومنم داشته باشم کل ۵۰ تومنو میخرم!
حالا ضرر که نداره بهش بگو خیلی لباس گرون شده بیشتر بده اگه داد که برو جنس بهتر بخر اگه هم نداد با همون چیزای ضروری ترو بخر

به نظرم کافیه الان یه کت که ترند شده بخری ۳ تومن یه شلوار ۲ تومن و یه کفش هم به قول خودت ۲ تومن جمعا میشه ۷ تومن تازه ۳ تومن دستت میمونه میتونی لباس خونگی بخری

آره کافیه بنظرم اگر فقط برای خودت یک نفر باشه

به نظرم میتونی بخری ، منم همین حدود خریدم

خب نیازی نیست که همه چیو کامل بگیری من باشم تا هر جا که ۱۰ تومن رسید میگیرم 🤌

برا لباس خودت خوبه ولی این مبلغی ک داد ب آرایشگاه و خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ادکلن و بادی و اینا نمی‌رسه فقط میتونی لباس بیرونی بخرب

قیمت مناسب میتونی بخری ولی برای جنس خوب کمه

برای یه حقوق معمولی ۱۰ تومن خوبه، بالاخره هزینه های دیگه هم هست فقط لباس نیست که همه پول رو بده بگه برو لباس بخر

سلام عزیزم اگه فقط برا آجیل و شیرینی داده خوبه ولی اگه داده لباس بخری شیرینی بخری آجیل بخری میوه بخری باید بهت بگم از کمم کم تر
ولی خب عیدی دیگ حقوقم حتما میده دیگ درست؟؟

خوبه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۳ سالگی