ببین شاید معده ت باشه
قرص معده نداری بخوری؟
یه قرص معده بخور آروم نشدی بعد زنگ بزن اورژانش
زنگ بزن اورژانس
استرس نداشته باش
منم تازگیاچند بار اینجوری شدم جوری که نمیتونم نفس بکشم
بمن گفتن حملات پانیک هست
و چون بچه شیر میدم هیچ دارویی نمیتونم بخورم و باید مدارا کنم فقط
زنگ بزن عزیزم اورژانس بهتر راهنماییت میکنن.الان خوبی؟
خوبی الان ؟ زنگ بزن اورژانس برو یه نوار قلب انجام بده
پانیک فقط به خاطر اعصاب عرق سرد نکرده خذای نکرده استفراق سرفه نداری
اعصابته عزیزم فقط بدون یه حملهی عصبی سادس و هیچچیزی قرار نیست بشه سعی کن نفس عمیق بکشی حواس خودتو با یه چیزی پرت کن
انگشتای دستتو بشمار،تارهای سفید موهات و بشمار یه چیز که کلا فکرت یه لحظه از همه چیز دور بشه بعدش میبینی که خیلی حالت بهتر میشه،سعی کن بخوابی
امکان داره مال معده باشه
ولی باز خیالت راحت میشه زنگ بزن اورژانس یا کسی نزدیکته بیاد پیشت
ولی استرس نگیر
سلام عزیزم اگه قرص پنتوپرازول یامثلا فاموتیدین داری بخور شاید از معده ت باشه ببین اگه بهتر نشد با اورژانس تماس بگیر
حالت تهوع هم داری
عصبی شدی؟ نفسعمیق بکش ببین نفست نمیگیره
زنگ بزن اورژانس
نفس آروم بکش به چیزای خوب فک کن یه لیوان آب
اگه خوب نشدی زنگ بزن اورژانس راهنماییت میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.