نان کامفورت خوبه واسه یبوست؟

تصویر
۶ پاسخ

اره منم میدادم عالیهههه

بچه من از ۱۰روزگی خورده تا حالا

ببلاک کامفورت هم برا یبوست خوبه

همون‌توتال بهش‌ بده روغن ام سی تی بریز توی شیر تا رون بشه شکمش بخاری بخاطر یبوست خب شیر عوض کنی تنبلی روده می‌گیرد

رژیمیه برا کولیک خوبه من ۳ماه دادم ولی یبوست نداشت البته من تا ۴ماه دادم که غدا بهش نمیدادم

گیگوز هم خوووبه.

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی