من گرفتم از این مدل صندلی طوری ها نمی دونم چقدر به کار بیاد
عزیزم اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️
سر بچه اولم نگرفتم دوستام که تجربه داشتن گفتن بگیر حتی بهم گفتن واجبترین برای بچه همینه گوش ندادم آنقدر پشیمون شدم که نگو برای بچه دومم با اینکه هم تخت کنار مادر که ننو میشه دارم هم براشون تخت میخوام بگیرم یه ننو سنتی دیروز گرفتم.
واقعا تجربه بهم گفت برای آروم کردن بچه ، بعد واکسن تو مریضی هاش تو دل درد ها و اینا فوق العادست ننو.
ننو سنتی یا تاب ریلکسی بگیر من پسر اولیم تاب ریلکسی داشت اونم عالیه هنوزم اکثرا تو اون میخوابه.
من یه کنار مادر گرفتم که حالت ننو هم میشه
ولی برای دم دستی تو پذیرایی که چشمم باشه هم گرفتم یدونه جمع و جور
چون خیلیا گفتن عصای دستشونه
من انتخابم نیست
خلاصه چندتا کتاب درباره دوران بارداری و رشد مغز جنین رو تو کانال بله قرار دادم و امروز یه هدیه ماندگار داده شده🌱
اگر توام به دنبال آگاهی هستی و فرصت مطالعه کتاب رو نداری، جات اینجا خالیه✨️
با هم مسیر رشد رو میسازیم🌱✌️
آیدی کانال: 👇
@elaheghorbanpoor
اگر بچت کولیک داشته باشه خیلی واجبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.