بنظرتون ننو کاربردیه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

من اینجا دیدم خیلیا راضی بودن

بگیرم؟؟
قیمتشم با پست ۲۵۰۰

مامانا گهواره یا ننو میخوای این کاتال تو روبیکا عالیه
@gahvare__nano

تصویر

عزیزم از ۶ماهگی برعکس میکنه خودشو میندازه

بنظرم ک خوبه بخر خیلی ب کارت میاد من ک میخرم

عالیه پسر من تا یه سال نیم توش خوابید

عادت‌ کنه پدرتو در میاره بدون اون نمیخوابه پسر داییم کلا یکسالشه تا نذارن توش نمیخوابه
پسر من الان راحت رو زمین میخوابه اون نه

من نمیگیرم چون نمیخوام عادت کنه ک با تکون دادن رو پا و تو بغل و گهواره بخوابه

من داشتم اینکه میگن واس کولیک خوبه نه خوب نبود

خییییییلی زیاد

بچه من تو ننی اما هیچ وقت تکونش ندادم. غادت نکنه.

خوبه ولی بستگی به بچه داره که توش بمونه بچه من توش نمیموند

من دارم خوبه

ن من نمی‌خرم
کی حوصله داره بچه بزاره تو این الان بچه رو پا می‌خوابه اگه ام عادت کنه به ننو هر جا بری نمی‌خوابه رو پا

ب نظر من خیلی، میخوام بگیرم، چون زیاد دیدم بچه هایی که‌تو‌گهواره اروم‌نمیشدن، بعد براشون با‌پتو ننو‌درست میکردن تا بخوابن🤣 چون شکل اغوش میگیره پایینش راحت تر میخوابه حس‌میکنم

همه میگن خیلی کاربردی

عالیهههه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مامان🐣 مامان مامان🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری