وان تاشو گرفتم خوبه بنظرتون کاربردیه؟

۲ پاسخ

منم گرفتم هم برای اینکه بچه رو راحت میشه شستش هم نگران افتانش نشم بعدشم که توش اب بازی میکنه سرگرم میشه

منم تاشو گرفتم ب نظرم خیلی بهتره جا کمتر میگیره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد