دیگ سمت هیچی ننیشه رفت مردم گشنن دیگ
ن خواهر اون موقع ام گرون بود
ولی واقعا دولت قدر این مردم رو اون طور که باید ندونست.....حیف این مردم وفا دار و فداکار وشجاع.....
الهی امین
پسرخالم فروشگاه لوازم خانگی داره میگه ازوقتی پروتروشیمی ها. ز. د. ن
قیمت پلاستیک جات رفته بالا
فاکتورای خریداشونشون دادمیگفت چندبرابرشده
از موقعی که پترو شیمی ها رو زدن اجناس پلاستیکی سر به فلک گذاشته
خدا که نابودشون کنه .ولی این واجب نیست. الکی انقدر هزینه نکن .یه تشت حمام از خودتون بشور ضدعفونی کن بذار برای بچه
وای من ۱۸۰۰خریدم تو اسفند🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
الان رفتیم مغازه پفکی که دیروز ۶۰ بود الان ۱۴۰ هزار شده لعنت به باعث بانیش این همه گرانی پشتمونو شکست
خوشبحال این مغازه دارا هرچی گرون میشه ایناهم گرونترمیکنن ماحقوق بگیرا فقط درآمدمون ثابته
تو باسلام بگرد شاید قیمت قبل پیدا کنی
خدالعنتشون کنه ایشالااا
من ی وان آکاردیونی با سطل و ابریزش گرفتم ۶۸۰۰ که🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.