خانوما وان تاشو سیلیکونی بهتره یا پلاستیکی؟

۵ پاسخ

من فکککککک نکنم وان بگیرم
سر میخوره
از خیلیا شنیدم میزارن بغل حموم میکنن تا شیش ماه ب بعد ک دلش آب بازی بخاد

من سیلیکونی گرفتم خیلی خوبه جا نمیگیره ارتفاعشم نسبت ب سن بچه تنظیم میشه

من پلاستیکی سر پسرم داشتم اوکیم بودم باهاش خیلی جنسش خوب بود مونده برای دخترم

پلاستیکی خیلی بهتره چون تا بزرگ میشه راحت داخلش میشینه
اندازه اش رو اگه جا داری بزرگ بگیر چون اوایلش که بچه رو نمیشه توی وان بشوری بعدا که بزرگ شد راحت بزاری داخلش تا آب بازی کنه و زود کوچیک نشه براش

اگر جا داری پلاستیکی اگر نداری سیلیکونی

سوال های مرتبط

مامان ملیسا مامان ملیسا هفته چهلم بارداری
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری