سلام مامانای گل اسم آرتمیس چطوره؟؟؟

۸ پاسخ

من دوس ندارم ولی...

تلفظش واسه من سخته

سلیقه من نیست

اسم دختر دوستم ارتمیس ولی میگه اسمش طولانی ارتی صداش میکنه

اسم دخترم آرتمیس
دوست داشتم اگه ی وقت پسر دار میشدم اسمشو بزارم آروین
آروین به ارتمیس خیلی میاد

قشنگه👌👌

قشنگعههه

سلام قشنگه
یه خانمه تو پارک دخترشو صدا میزد تلفظش بنظرم طولانی اومد انگار داره هجی میکنه کلماتو نمیدونم شایدم تلفظ اون خانم اشتباه بود

سوال های مرتبط

مهسا پریان مهسا پریان ۶ سالگی