حتما شیر خشکش پپتیه
منم ۲ میدم نمیخوام ۳ بدم .جدول شو میخوندم ۳ خیلی ضعیفه
از کی3روشروع کنیم؟
۳ خیلی خوشبو وخوبه اصلا قابل مقایسه با دو نیس
منم باید ۳بدم ولی هروقت رفتم نداشتن مجبورا دوباره ۲خریدم
چرا نداره که داده دیگه چون شیر خشک شماره ۳ خیلی کم هست حداقل طرف ما که اینجوری هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.