۶ پاسخ

حتما شیر خشکش پپتیه

منم ۲ میدم نمیخوام ۳ بدم .جدول شو میخوندم ۳ خیلی ضعیفه

از کی3روشروع کنیم؟

۳ خیلی خوشبو وخوبه اصلا قابل مقایسه با دو نیس

منم باید ۳بدم ولی هروقت رفتم نداشتن مجبورا دوباره ۲خریدم

چرا نداره که داده دیگه چون شیر خشک شماره ۳ خیلی کم هست حداقل طرف ما که اینجوری هست

سوال های مرتبط