۲ پاسخ

یکم شیرش چربه برا وزن دهی خوبه ولی سوپرامیل رقیق تره

من وقتی پسرم یک ماهش بود دکتر داد برای وزن دهی ولی بهش نساخت استفراغ میکرد شیر چرب و سنگینیه

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری