۳ پاسخ

من از دوماهگی میدم ارع وزن دهی خیلی خوبی داره

من تقریباً ۳هفته میدم هفته دیگه میبرمش برای چکاپ بدونم اثر داشته یا نه

من برای وزن دهی همون سوپرامیل رو شنیده بودم یا ببلاک

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری