مامانا میخام رنگ بدون امونیاک بزارم ایرادی ندارع؟؟

۵ پاسخ

من دو هفته قبل رنگ بدون آمونیاک گذاشتم کل بدنم ریخت بیرون اومدم روحیه بگیرم، روحیه ام رو از دست دادم… صورتم پر جوش های بزرگ انقدر زشت شدم که خودمو باختم، انگار حساسیت داشتم

تو هفته ی شما اکی هست

هفته های مشکلی نداره ماسک اینا بزن از ریشه هم چند میل فاصله بذارن
من اواخر بارداری اول لایت کردم دکترم گفت دیگه مشکلی نداره به این شروط

الان دیگه مشکلی نیست

نه اوکیه

سوال های مرتبط

مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد