من دو هفته قبل رنگ بدون آمونیاک گذاشتم کل بدنم ریخت بیرون اومدم روحیه بگیرم، روحیه ام رو از دست دادم… صورتم پر جوش های بزرگ انقدر زشت شدم که خودمو باختم، انگار حساسیت داشتم
تو هفته ی شما اکی هست
هفته های مشکلی نداره ماسک اینا بزن از ریشه هم چند میل فاصله بذارن
من اواخر بارداری اول لایت کردم دکترم گفت دیگه مشکلی نداره به این شروط
الان دیگه مشکلی نیست
نه اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.