خانوما هزینه آیودی گذاشتن چقدره ؟کسی تازگیا گذاشته ؟

۲ پاسخ

سلام من اول اسفند گذاشتم ۳۵۰۰

دکتر من ۳۵۰۰با دستمزد میگیره

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی


🍓مه 🌙وا مامان توت فرنگی 🍓مه 🌙وا ۲ سالگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی