علایم عفونت بخیه طبعی چیه؟ من یکم سوزش دارم

۱ پاسخ

نه گلم طبیعی نیست اما احتمال داره ترشح هست که طبیعی هست بو هم داره اما حتما برو پیش ماما شنبه چکت کنه عفونت داشته باشی بهت دارو میده حتما آب و نمک بزار توش بشین بعد با اب تصفیه خودتو بشور اروم بعد یکم سشوار بزن بزار جاش خشک باشه جایی خشک عفونت نمیگیره اگه میتونی از اون پلاستیک زیر انداز بگیر از دارو خونه بنداز زیرا پوشاک نزن یکی دو روزتا کامل خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۵ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۳ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا ۱ ماهگی
مامان بچه.. مامان بچه.. روزهای ابتدایی تولد