مایع آمینیوتیک تو 33هفته 9 باشه خیلی کمه؟

۵ پاسخ

از من ۳۲ هفته و ۴ روز، ۹ بود دکتر گفت مایعات بیشتر بخور. ۳۵ هفته و ۴ روز شد ۱۴، ۳۷ هفته شد ۱۶

من به ۵رسید،سرم و مایعات فراواون ۶ترخیص شدم خونه بکوب مایعات میخوردم،۸رسید ختم باداری داد دکتر

زیر ۶ بستریه دیگه

فک کنم نرمالش بین ۱۰ تا ۲۰ باشه،مطمئن نیستم

برای من ۳۶ هفته ۸ بود دکتر گفت مراقب باش ممکنه زایمانت زودتر بشه
مراقب باش اگه آبریزشی چیزی داشتی برو سونو بده

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی