۴ پاسخ

منم هرچی درست میکنم اکثرا نمیخوره، واقعا هم خوشمزه ن چون اکثر غذاهاش الو داره بخاطر یبوستش قشنگ مزه داره، حس میکنم یا بخاطر دندوناشه که لثه ش اذیتش میکنه ملتهب شده. یا من تایمای بدی میدم بهش واقعا نمیدونم چیکار کنم

داخل سوپش چندقطره لیمو تازه بریز که مزه دار بشه

دقیقا دختر منم🥴

عین دختر منه نه فرنی نه سرلاک هیچییی

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👩‍👧‍👦 ۸ ماهگی