منم هرچی درست میکنم اکثرا نمیخوره، واقعا هم خوشمزه ن چون اکثر غذاهاش الو داره بخاطر یبوستش قشنگ مزه داره، حس میکنم یا بخاطر دندوناشه که لثه ش اذیتش میکنه ملتهب شده. یا من تایمای بدی میدم بهش واقعا نمیدونم چیکار کنم
داخل سوپش چندقطره لیمو تازه بریز که مزه دار بشه
دقیقا دختر منم🥴
عین دختر منه نه فرنی نه سرلاک هیچییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.