۶ پاسخ

باید حداقل بتونه گردنشو خوب بگیره

چون هنوز نمیتونه خودشو بگیره به مهره هاش فشار میاد

اصلا فعلا زوده

رو به جلو وقتی می‌تونید بذارید داخل آغوشی که بتونه بشینه. الان فقط با شال آغوشی رو به خودتون می‌تونید ببندید.

دوماهه !!!

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی