ما تا چله بچه نشه جایی نمیبریمش بجز دکتر چیزی لازم باشه میریم مستقیم دکتر و میایم
بستگی به خودت داره چقدر به این چیزا اعتقاد داری.من که میبردم به راحتی.🤌😁
مندوبار رفتم شمال خونه بابامینا
بیرونم رفتیم
کی گفته نمیشه بیرون برد؟؟؟؟....که بعدش یه مادر افسرده بشیم ...برو عزیزم هر جا دلت خواست فقط مواظبش باش
وا کی همچین حرفی زده من دخترم ۴۷ روزشه از ۲۰ روزگی بیرون میبرمش
من از هموم اول بردمش بیرون
اره راسته ودرسته ولی یه ماشین دوربزنی چکابببری چرانمیشه
چرا نمیشه برد مگه آدم این همه دکتر نمیبره این همه بهداشت نمیبره خب همونا بیرونن دیگه
فرض کن میری بهداشت ولی دور دور کن
دیگه برای دکتر و اینام تو ماشین میبرن میارن
بیرون اره نباید برد
تو ماشین اشکال نداره
خوبه هنوز دو روزه حوصله نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.