۳ پاسخ

من زدم بی حسی زدم خیلی دردنداشت قابل تحمل بود

من بار اول ک زدم همون لحظه یکم درد داشت ولی بار دوم ک زدم ب غلط کردن افتادم عجییییییب درد داشت حتی تا چند روز بعدش ب لبام دست میزدم درد میکرد

با بی حسی هم درد داره
لب غول مرحله آخره از نظر درد🥲
البته ک بستگی ب میزان تحمل هر کسی داره

سوال های مرتبط

مامان بچه هام❤️❤️ مامان بچه هام❤️❤️ ۱۶ ماهگی
مامان بیمه امام رضا مامان بیمه امام رضا ۱ سالگی