من زدم بی حسی زدم خیلی دردنداشت قابل تحمل بود
من بار اول ک زدم همون لحظه یکم درد داشت ولی بار دوم ک زدم ب غلط کردن افتادم عجییییییب درد داشت حتی تا چند روز بعدش ب لبام دست میزدم درد میکرد
با بی حسی هم درد داره
لب غول مرحله آخره از نظر درد🥲
البته ک بستگی ب میزان تحمل هر کسی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.