۱۱ پاسخ

نه الکی دختر اولم ۴۰ هفته دوروز شد تازه بستری شدم

منم شنیدم گلم ولی بنظرم ربطی نداره آخه ۹ ماه و تموم کردم خیری از دختری نیست❤️

من پسر اولم ۳۹ و۵ روز بدنیا امد میگن این چون زایمانه دومه زود تر بدنیا میاد

پسر زودتر دنیا میاد

ن برعکسه پسر زودتر میاد میگن زایمانش نسبت ب دختر یکم راحت تره

من هر دو رو بعد از 40 هفته آوردم

همش حرفه دخترم 40 هفته رو رد کرد آمپول فشار زایمان کردم الان برا پسرم انقباض دارم یک سانت بازه دهانه رحمم دیگه باید درد بگیرم حس میکنم ماه کامل نمی‌برم با این شرایط

پسر بزرگ من ۳۶اومد اینم دلم میخاد زود بیاد

من پسرو شنیدم زودتر میاد

من پسرم زود بدنیا اومد به نظرم ربطی نداره

نمیدونم ولی پسراول من 37و4رور بدنیااومد این یکیم دکترگفته زودمیاد نمیمونه تا38
بنظرم ب بدن مادر بستگی داره

سوال های مرتبط