۵ پاسخ

ارع باباحالاکجاشه من ک باردارشدم باiuiولی اونقدکیست اوردم باهاش ک نگو ال دی خوردم عفونت گرفتم پمادزدم ی وعضی بود ک نگم ولی خدانخاست نموندبچم💔

منم منفی شد خواهر دیگه نمیدونم چیکار کنم دو دلم میخوام ای وی اف شروع کنم

خیلییی دردناکه منم انتقالم منفی شد خیلی درد کشیدم از پریود ایندفع

ب خاطر داروهاست منم تازه با ای وی اف منفی شدم پریود دردناک پاهام زیر دلم درد میکنه

ای یو ای چندمت بود؟ چندتا فولیکول داشتی چه سایزی؟ مشکلت چی بود؟

سوال های مرتبط