۶ پاسخ

ماشاالله 😍
پسر من ۸ماه و ۱۵روزشه هنوزم چهار دست و پا نمیره فقط سینه خیز خیلی دلم براش میسوزه آرنجش اذیت میشه🥲🥲خدا کنه اینم یاد بگیره چهاردست و پا خیلی دوست دارم بره

جونمممم😍

پسرمن هنوسینه خیزمیره🤣☹️

سینه خیز کی رفت

بسلامتی انشالله
چندوقت سینه خیز رفت؟

اوخی 😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط