#کودک#فرزند پروری#پوشک#شیرخشک

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم میزان حساسیت بچه ها متفاوته. اگه بوش قرار بود اذیت کنه تا الان متوجه میشدی

فاویسم چیه

میگن بوشم خطرناکه

چرا بوی باقالی هم خطرناکه

اره من شنیدم میگن بوش هم نباید بخوره ب بچه ... خب مگ نمیدونستن پسرت فاویسم داره ک حداقل درست نکنه

سوال های مرتبط

مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی