خانمها استفراغم می‌تونه جز علایم دندون باشه

۴ پاسخ

اره عزیزم چون اب دندون خیلی سنگینه

ن عزیزم این ویروسه اسهالی هم میشع 14 روز دختر م اینجور بود ایقد بردم دکتر

بله پسر من دندون دراوردنی بالا میاره

پسر من سر دندون اسیابش بالا آورد بعد دقیقا دندونش زد بیرون

سوال های مرتبط

مامان فندوقی💙 مامان فندوقی💙 ۲ سالگی