۳ پاسخ

یا خدااا واقعا دو ماه طول میکشه پسر من الان ۴شبع شروع شده بی قراریاش با خودم میگفتم هفته دیگه تموم میشه

وای دختر منم دوماهه درگیره یعنی دیونم کرده اینقد لجبازی و گریه میکنه بعضی موقع ها بدنش داغ میشه اسهالم میشه😫😫😫😫😫😫😫😫😫دیگه داغون شدم

پسر من دو ماه طول کشید تا دو تا نیش در اومدن
بیقراری .همه ش بغل میخواست
بی اشتهایی
گاهی اوقات اسهال

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ سالگی