۱۲ پاسخ

اگه نخورد قاطی شیرش کن مثلا ۲پیمونه شیر یدونه سرلاک
خلاصه هرجور شده بده ب خوردش.پول رفته پاش😂

من یکم بیسکوییت مادر یا موز یا خرما قاطیش میکردم میخورد

خودت بخورش 😂

عکس میدی چیا داره توش

عزیزم پیجی مطمنی چیزی دارن منم بگیرم

به سلامتی خواستم بگیزم نداشت نسلته گرفتم اونم تاریخش چند رور دیگه هست ولی گفت مهم از باز کردنشه تا ۱ ماه دیگه گرفتم

دختر من کلا فرنی و سرلاک و جو دوسر و هر چی مربوط به بچه اس نمیخوره
یه دونه سرلاک سر بسته تو خونه دارم
هی میکم باز کنم شاید خورد
بعد میبینم فرنی نمیخپره منصرف میشم

عکس سرلاکشو میفرستید

شاید الان گرسنه نیست بعدا امتحان کن

پسر منم‌سرلاک دوست نداره

عکسشو بده

چرا اینقدر گرون؟

سوال های مرتبط