۱۸ پاسخ

پوشکشو عوض کن عزیزم
از اون بسته هم دیک استفاده نکن

شاید به پوشکش حساسیت نشون داده مارکشو عوض کنید و پماد ان ان بزنید زود به زود هم بشوریدش و در طول روز باز بزارید تا زود خوب بشه

ان ان بزن وپودربچه

هانیز استفاده کن وگلاب بزن

وازلین بچه مارک ساج بزن بهش برای پسر من معجزه میکنه

بمیرم براش
پماد کالاندولا بزن یا روغن نباتی بعدم چن ساعتی بازش بزار

سایز بزرگ تر بسته کن براش

شیر خودت بریز رو پاهاش عالیه

ععع پسر منم اینجوری شده بود فکردم سوخته تا دو روز پماد سوختگی زدم خوب نشد گفت حالا حساسیت ب پوشاک داره پوشاک عوض کردموبازم خوب نشد بردمش دکتر گفت قارچ زده الان دارو داد براش یکم بهتر شده ببین داخل دهنش برفک نزده

اوووخی چقدر بدجور شده بشورش تند تند

عزیزم این مشخصه از پوشکشه .مارکشو عوض کن .قشنگ جای رد پوشکه .

پوشکش رو عوض کن کاملا مشخصه حساسیت داره به این پوشک . برو دارو خانه بهش بگو دوا بنفش یا قطره ویوله دوژانسین بهت بده بخدا آب روی آتیشه

یا پماد سوختگی چربش کن و با کهنه پارچه‌ای پوشکش کن زود خوب میشه

واییی گناه دارههه بهش پماد بزن

خیلی سوخته عمم پسرش اینجوری شد روغن زد خیلی زود خوب شد روغن نمیزارع سوزش هم پیدا کنن

شاید کش پوشک اذیت کرده پاهاش رو

واای سوخته پاهاش ؟
کالاندولا زدی؟

وای عزیزم پماد سوختگی بزن حتما و باز بزار پوشک نکن البته قبلش بشورش

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی