خانما تا کی باید سیب و آبپز کنم برای بچه

۵ پاسخ

تا وقتی بتونه بجوه

چند بار اول فقط

من فقط بهش پوره میدم ، دخترم آبپز دوست نداره

سلام مامان عزیز 🌸
من توی یه کانال توی روبیکا کلی ایده و دستور غذای سالم و خوشمزه برای کوچولوها می‌ذارم 😍🍲
از پوره‌ها و سوپ‌های مقوی گرفته تا میان‌وعده‌های خوشگل و اشتها‌آور برای بچه‌ها 👶🏻💛
اگه دوست داری: ✨ غذای متنوع یاد بگیری
✨ بدونی هر مواد غذایی از چند ماهگی مناسبه
✨ برای نی‌نی‌ت غذاهای خوشگل و جذاب درست کنی
حتماً بیا توی کانالمون 💕
منتظرتمون 🌷
لینک عضویت 👇🏻 یا به آیدی خودم
@atehna9070

@ninifoodartam

من فقط ماه اول پختم بعد دیگه از ۷ ماهگی پوره خام میدم
اگه بخوام بدم دستش بخوره میپزم

سوال های مرتبط