کدوم شیرخشک تپل مبکنه

۵ پاسخ

من سوپرامیل میدم

نان خوبه
سوپرامیل

هر بچه ای یه شیر خشک بهش میسازه

بستگی به بچه داره که چه شیری بهش بسازه

مگه میخای بفروشیش ک تپل باشه بهتر😃

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان ♥️آنیسا🎀 مامان ♥️آنیسا🎀 ۱۶ ماهگی
مامان ال ای مامان ال ای ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی
مامان نیلای مامان نیلای ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی