از الان به بعد وزن بهتر میگیرن
اگر به خونرسانیش ایراد نگرفتن و اوکی بوده ، بالا میره نگران نباش تازه به دوست من خونرسانیش هم گیر دادن باز بچه ک بدنیا اومد خداروشکر اوکی بود و وزن سونو اشتباه بود
صدکش رو چند زده بود؟ مهمتر از وزن جنینت ، افزایش اون صدکی هست که کنار وزن نوشته .مثلا سونوی قبلی هرچی بوده الان بالاتر اومده باشه خوبه گمونم
۲۸ هفته تموم شده بود رفتی سونو؟ یا ۲۷ و خرده ای بودی؟
نه کمه وزنش
من ۲۷هفته و سه روز ۱۲۸۹بود
من ۲۹ هفته و ۲ روز رفتم هم وزن شما بود گفت بچه ریزه کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.