سلام خانوما ۲۸هفته وزن جنین ۱۰۵۰خوبه؟

۶ پاسخ

از الان به بعد وزن بهتر میگیرن
اگر به خونرسانیش ایراد نگرفتن و اوکی بوده ، بالا میره نگران نباش تازه به دوست من خونرسانیش هم گیر دادن باز بچه ک بدنیا اومد خداروشکر اوکی بود و وزن سونو اشتباه بود

صدکش رو چند زده بود؟ مهمتر از وزن جنینت ، افزایش اون صدکی هست که کنار وزن نوشته .مثلا سونوی قبلی هرچی بوده الان بالاتر اومده باشه خوبه گمونم

۲۸ هفته تموم شده بود رفتی سونو؟ یا ۲۷ و خرده ای بودی؟

نه کمه وزنش

من ۲۷هفته و سه روز ۱۲۸۹بود

من ۲۹ هفته و ۲ روز رفتم هم وزن شما بود گفت بچه ریزه کمه

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهبد💙 مامان مهبد💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام ومانیار💙 مامان مهرسام ومانیار💙 ۱۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی