من ۴ هفته و ۵ روز رفتم دیده شد
براتشکیل قلب گفته ۱۰ الی ۱۴ روز دیگ بیا
عزیزم من ۵ هفته و ۵ روزم بود رفتم سونو اولی هم ساک بارداری دید وانداز گفت هم سن بارداریم زد
عزیزم استرس نداشته باش
دیر تر بری بهتره
اگر فقط ساک میخای ببینی و اگر اینکه خارج رحمی نیس مطمئن بشی برو اشکال ندارع
اما برا تشکیل قلب ۸هفتع برو
من پنج هفته و دو روز بود رفتم همچی دیده شد
زوده صبر کن دوهفته کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.