دوستان من دوشنبه هفته آینده برم سونوگرافی ساک دیده میشه؟

تصویر
۷ پاسخ

من ۴ هفته و ۵ روز رفتم دیده شد

براتشکیل قلب گفته ۱۰ الی ۱۴ روز دیگ بیا

عزیزم من ۵ هفته و ۵ روزم بود رفتم سونو اولی هم ساک بارداری دید وانداز گفت هم سن بارداریم زد

عزیزم استرس نداشته باش

دیر تر بری بهتره

اگر فقط ساک میخای ببینی و اگر اینکه خارج رحمی نیس مطمئن بشی برو اشکال ندارع

اما برا تشکیل قلب ۸هفتع برو

من پنج هفته و دو روز بود رفتم همچی دیده شد

زوده صبر کن دوهفته کن

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان میوه‌های‌دلم مامان میوه‌های‌دلم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری